Gotvedgymnastik er noget for alle...

Gotvedgymnastik henvender sig til dem på 20 år såvel som til dem på 90 år. Vores ældste medlem fra Amagerholdet blev ved til hun var 90 år. Vi har også præsteret at have både mormor, mor og datter på et hold i Brønshøj.

Vi tilbyder hold i højere eller lavere tempo, hvor højere tempo fx kan inkludere løb, hop og generelt mere krævende øvelser, mens lavere tempo er mere stille og roligt, men hvor man stadig får arbejdet hele kroppen igennem på hensigtsmæssig måde.

På alle hold indgår der styrkeøvelser af både mave, ryg, baller, lår, brystmuskler og arme. Ligeledes vil der være stræk af alle muskelgrupper, balance - og koordinationstræning, armsving, bensving, konditions- og kredsløbstræning. På flere af holdene er der bækkenbundstræning hver gang, og alle hold slutter som regel med afspænding.

Du er velkommen til at deltage i en gratis prøvetime. Kontakt skolelederen på 23 27 34 23 for en aftale.

webdesign af webcoder.dk